Reisblog van Debora

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Over 2 weken vertrek ik voor bijna een maand naar Lesbos. Daar zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het vluchtelingenkamp Moria, dat doe ik met de organisatie EuroRelief (eurorelief.net). Op deze blog zal ik af en toe wat met jullie delen over wat ik allemaal meemaak.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van wat ik meemaak en laat gerust een reactie achter!

Groetjes,

Debora

Reacties

Reacties

nellie

Mooi wat je gaat doen daar .
we wensen je Gods zegen toe
Sterkte en succes met alles wat je daar mag gaan doen.
Kees gaat binnenkort ook naar Italie met je Oom.

dus ben zeker benieuwd naar jou verhalen en indrukken.
gr.Nellie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!