Reisblog van Debora

Voorbereidingen

Toen ik in januari weer terug kwam van mijn reis naar Lesbos, wist ik eigenlijk gelijk al zeker dat ik deze zomer het eiland weer wil bezoeken. De schrijnende situaties in het kamp Moria gaan me zo aan het hart dat ik mijn vrije dagen graag op dit eiland wil besteden om het voor deze mensen een beetje beter te maken.

Een nieuwe reis kost echter ook weer een hoop geld. Een vliegticket kost zo rond de 400 euro en op het eiland moet ik ook huur betalen. Samen met mijn ouders heb ik nagedacht over een manier om voor deze reis geld op te halen. Ik ben daarom een grote kaartenactie gestart. Samen met mijn zusje en schoonzus hebben we een zondag geknutseld, ge-aquareld en gehandletterd, vorige week heb ik 250 setjes kaarten besteld en inmiddels zijn de eerste setjes al verkocht en komt het geld binnen. Wat fantastisch om te merken dat zoveel mensen mij willen steunen en me helpen om deze zomer weer naar Lesbos te kunnen gaan.

Verschillende mensen vragen mij wanneer ik van plan ben te gaan. Vooralsnog is het plan dat ik half/eind juli vertrek en tot ergens in september op het eiland blijf, zo rond de twee maanden dus. Ik heb nog geen ticket geboekt omdat ik op dit moment nog aan mijn scriptie bezig ben en ik nog iets meer duidelijkheid wil hebben over wanneer ik kan verwachten dat die klaar is. Tot die tijd zet ik, met ontzettend veel hulp van mijn lieve familie, me hier in Nederland in om zo veel mogelijk geld op te halen, zodat een deel van mijn reis hierdoor gefinancierd wordt en ik ook geld ophaal om ter plaatse te besteden aan spullen die op dat moment nodig zijn.

Ik word erg blij van nieuwe bestellingen. Wil jij ook een setje? Voor €5,- krijg je er 5, voor €9,- krijg je er 10. Bestellen kan door me een berichtje te sturen of hieronder te reageren. Woon je niet in de buurt? Dan doe ik ze voor €2,- verzendkosten graag voor je op de post!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!